days with rain and questions
ìåñåò ìå âñï÷ç êáé åñùôçóåéò
Σάββατο, Ιουλίου 15, 2006
βαρεθηκα


- βαρεθηκα τη βαρια φιλοσοφια, τις αληθειες που πρεπει να φτασεις στο πατο για να τις ζησεις
- τη γοητεια να γινεται απογοητευση
- που γκρινιαζω

- που περναω το τριτο καλοκαιρι μακρια απο το κοσμο
- που μικροπραγματα, μικροεγωισμοι και μικροτητες χτιζουν το αορατο διχτυ
- τον αποσπασματικο εαυτο μου (κι ας τον ολοκληρωνω (προς το καλυτερο-λεμε τωρα...))
- βαρεθηκα το παρελθον να ειναι η αγαπη

- που ο κοσμος εχει γεμισει οργισμενα νιατα, αλλα οχι αληθινους επαναστατες
- τις λεξεις: παγκοσμιοποιηση, καθημερινοτητα, δουλεια, σπιτι, χρονος, γαμος
- τη συμμετρια
- τα συμβολα (πατρις, θρησκεια, οικογενεια)
- τα συμβολα ευτυχιας (παμε εκει που πανε και οι αλλοι για να τη περασουμε φινα και ας ειναι μαπα το καρπουζι) (γιατι χασανε την αξια τους οι μικρες χαρες-στιγμες?)
- που εξω καιγεται ο τζιτζικας αλλα στα ματια υπαρχει βροχη
- που ειμαι παντα στην ωρα μου στα ραντεβου μου
- που ειμαι παντα μακρια

ακουγοντας το εκπληκτικο C'mere των Interpol μαζι με το τζιβαερι του Κων/νου Νουρου (απο το blog του m.hulot) (φαινονται αταιριαστα και ειναι, βαρετο δεν ειναι ακομα και να τα ταιριαζουμε ολα? μπλε παπουτσακι, μπλε ζωνιτσα, σα βαφτιστηρια?)
4 Comments:
Blogger m.hulot said...
νικήτα, come home!

Νίκητα

σ' ευχαριστώ που εκφράζεις αυτά που δεν μπορώ εγώ.

να είσαι καλά

Blogger Sox said...
nikhta..
den eisai o monos se auti ti fasi..Mazi sou

Blogger x said...
ελα βρε καλό μου. Να σου στείλω κάτι από την πατρίδα; cd, μαστίχες Χίου, και τέτοια; χχ