days with rain and questions
ìåñåò ìå âñï÷ç êáé åñùôçóåéò
Τετάρτη, Μαρτίου 01, 2006
μου το δενετε?

(η αγαπημενη μου φωτο στο χωριο, ιουλιος του 2004)

Σημερα ο φιλος Πετρος μου πε: βαλε μια κοκκινη κλωστη σημερα…

Πανε χρονια που δε το χω κανει (και δε καηκα το καλοκαιρι όπως λενε για οποιον δεν το φορα, μια χαρα επεζησα), αλλα σημερα που το πε ο Πετρος ανοιξα ένα μικρο κουτακι με ραφτικα για εργενηδες, εστριψα μια ασπρη και μια κοκκινη κλωστη και μετα ζοριστικα να δεσω αυτό το βραχιολακι μονος μου. Με τα δοντια το εδεσα τελικα.

Τετοια εποχη εκανε παντα πολύ κρυο στο χωριο και γω ανυπομονουσα να φυγουν αυτοι οι μηνες και να μεγαλωσω, και τωρα που μεγαλωσα ανυπομονω να γινω παιδι και να να χτυπησω τη πορτα του γειτονα: μου το δενετε?

5 Comments:
Blogger Rainman said...
Λίγο πριν την Πρωτοχρονιά έκανα δώρο στον εαυτό μου ένα κόκκινο χειροποίητο βραχιολάκι από κόκκινη κλωστή. Η συμπαθέστατη πωλήτρια μου εξήγησε πως τα φτιάχνουν στο Θιβέτ, πως πρέπει να ζητήσω από ένα αγαπημένο πρόσωπο να το δέσει στον καρπό μου και να το φοράω όλο το χρόνο για καλή τύχη. Ζήτησα από έναν φίλο μου να με βοηθήσει και το έδεσε τόσο χαλαρά που μου έβγαινε απ' το χέρι και έτσι αναγκάστηκα να τo βγάλω κάποια στιγμή και να το ξαναδέσω μόνη μου με τα δόντια! Προς το παρόν καλή τύχη δεν έχω, αλλά ελπίζω...

Blogger x said...
τι ωραία φωτογραφία.
εγώ φτιάχνω ακόμη τέτοια βραχιολάκια. ελπίζω να βρεις κάποιον να στο δέσει. Αν όχι, πες μου τα μέτρα του καρπού σου και στο στέλνω έτοιμο, δεμένο. χχ

Blogger m.hulot said...
τι έγινε με την πόρτα, την χτύπησες;

Blogger nikitas said...
oxi bre m.hulot, eimai ntropalo paidi ego...

Blogger nikitas said...
chloe nomizo pas na ti glitoseis ftina me en braxiolaki

to trapezi prepei na mas kaneis prota ap ola
:)

(thanks anyway)