days with rain and questions
ìåñåò ìå âñï÷ç êáé åñùôçóåéò
Τρίτη, Φεβρουαρίου 14, 2006
μια μικρη απαντηση

(ακρυλικα, λεπτομερεια απο τριπτυχο, 1999)

τελευταια λαμβανω e-mails που με ρωτανε γιατι εφτιαξα το blog
μια μικρη απαντηση:
το blog εγινε σαν μια ανασα,
απλα εγινε
παλαιοτερα ειχα διαφορα τετραδια αναμνησεων, μπλε σχολικα τετραδια παραγεμισμενα με εισιτηρια λεωφορειων και παραστασεων, σημειωματα απο το ψυγειο ή απ το δρομο, ποιηματα που εβρισκα στις τσεπες των παντελονιων μου, ζωγραφιες, μουτζουρες, σκορπιες λεξεις, αποκομματα εφημεριδων...
ειναι λενε χαρακτηριστικο των ταυρων να μαζευει ολα τα σκουπιδια, δε ξερω, ισως
ωσπου μια μερα λιγο ζαλισμενος, ξεχασα τη τσαντα μου σ ενα παγκακι στο λευκο πυργο
εφυγα
οταν το καταλαβα και γυρισα πισω φυσικα η τσαντα ειχα βγαλει φτερα
δεν ειχε τιποτα αξιας,
εψαξα στα σκουπιδια, ρωτησα... τιποτα
στενοχωρηθηκα πολυ τοτε
μετα καταλαβα πως πολλα απ αυτα τα χα ηδη μεσα στο μυαλο και στη καρδια μου και μου αρκουσε αυτο τελικα

το blog λοιπον φτιαχτηκε λιγο πριν φυγω για αγγλια ως σημειο αναφορας αυτης της εποχης, σαν παιχνιδι, σα συντροφια, σα μια διαθεση να μοιρασω πραγματα απο τον υπολογιστη μου, να δω τα σκοταδια μου και τις οποιες φωτεινες πτυχες μου