days with rain and questions
ìåñåò ìå âñï÷ç êáé åñùôçóåéò
Τετάρτη, Φεβρουαρίου 01, 2006
Ταπεινες σκεψεις , πονηρες πραξεις


Τα διλήμματα είναι από τα πραγματα που εχουν χρωμα, μαυρο ή ασπρο. Τιποτα ενδιαμεσο. Θα κανεις αυτό ή το άλλο. Θα παρεις αυτή ή την άλλη αποφαση. Θα μεινεις ή θα φυγεις. Θα πεις σ αγαπαω αλλα σε βαρεθηκα (ή βαρεθηκα τον εαυτο μου) ή σ αγαπαω και θα προσπαθησω κι άλλο…
Παντως σε τελικη αναλυση ο,τι και να διαλεξεις κρυβει μεσα τουμια πληγη.
Αποφασισα να φυγω από τη δουλεια πριν καιρο για διαφορους λογους, εδωσα notice και ειπα γεια. Πεσαν πανω μου (όχι ότι ειμαι και τοσο πολυτιμος- μη νομιζεις). Ο φιλος μου ο jose εδωσε επισης notice. Αντε γαμηθειτε τους ειπε. Τωρα μου προσεφεραν εμμεσα τη θεση του που εχει πολύ καλυτερο μισθο.
Να πουληθω?

Ειμαστε πραξεις ε?

ΥΓ1 σημερα δε συναντησα κανεναν στο δρομο. Η πολη φαντασμα τους ρουφηξε ολους. Μετα απ΄ωρα σταθηκα σε μια διασταυρωση και ένα λεωφορειο περασε. Σχεδον αδειο. Λιγα κουλουριασμενα σωματα πισω απο τα θολα, γεματα δαχτυλιες τζαμια μου ειπαν καλημερα.
ΥΓ2 οι τελευταιες photos ειναι βγαλμενες με το κινητο
ΥΓ3 το τραγουδι της ημερας: Sudden Rush του Erlend ?ye, απο τους kings of convenience (θα παιχτει πολυ, συντομα)
2 Comments:
Blogger Chaca-Khan said...
poly wraia i photo (se syndyasmo me to keimeno). kai oi eikones sto blog sou einai ka-ta-pli-kti-kes !!!
(distixws bariemai na psaksw kai na katalabw ti einai to deviantart.com)

-tha balw mia eikona sto blog mou gia na se parapempsw, e? -m aresan para poly

Blogger ViSta said...
Γιατι θα ειναι πουλημα αν δεχτεις;
Αν η θεση σε ενδιαφερει αλλα εχεις ενδιασμους λογω της φιλιας σου, ισως θα πρεπει να τον ρωτησεις τι θα σου προτεινε εκεινος να κανεις.
Αν δεν σε ενδιαφερει η θεση, να μεινεις μονον για τα λεφτα, μου φαινεται ατοπο.
Εαν φυσικα δεν ειχες βρει αλλη δουλεια, και υπαρχει οικονομικο προβλημα, μαλλον θα επρεπε να το σκεφτεις ακομα και αν δεν σε πολυ ευχαριστει η θεση.
Αλλα αν δεν κανεις τωρα που δεν εχεις ευθυνες αυτο που σου λεει η ψυχη σου, ποτε θα το κανεις, οταν θα εχεις 3 παιδια, σκυλια γατια, μια χωρισμενη γυναικα και φιλη; Την καληνυχτα μου.

Φοβερη βοηθεια ημουν; ή θα βρεξει, ή θα χιονισει ή καλο καιρο θα κανει σου απαντησα :-(