days with rain and questions
ìåñåò ìå âñï÷ç êáé åñùôçóåéò
Τρίτη, Ιανουαρίου 24, 2006
ασημοσκονη ολα


























Ασημενιες μερες επιπλεουν σα πεσμενα αστερια στο goteborg.
Ενα φως περνα μεσα από ασημενια ψαρια.
Ασημενια σκονη κατω απ τα ματια να κρυβει τις μπουνιες στις ηρωιδες του almodovar (για τους ηρωες δε θα πουμε).
Θυμαμαι εκεινα τ' ασημενια φτερα κατω από το μπουφαν, ποσο βαρια ηταν.
Θυμαμαι να σπαω τις σκεψεις όπως σπαμε ένα ασημενιο κομματι παγο
Για κεφαλι η στραβη ασημενια μπαλα της disco στη τοπικη κωμοπολη τα μιζερα σαββατοβραδα.
Ασημενια τα ματια του Νιτσε αποψε που με καρφωνουν.
Ασημενιο το χιονι που επεσε σημερα στο χωριο μου (ενα μετρο μου ειπε η μανα μου).
Ασημενια και σκληρη γινεται η καρδια μου
...

δε ξερω γιατι λενε πως το ασημενιο δινει glamour, εγω το βρισκω τουλαχιστον καταθλιπτικο

(φωτο απο το κινητο μου, δεκεμβριος 2005 καναρια νησια, θα γραψω γι αυτο το ταξιδι μια αλλη φορα)
3 Comments:
Blogger ViSta said...
εγω παλι το προτειμω απο τα αλλα χρωματα.
Για σκεψου...
Ασημενο το φεγγαρι, (προστασια)
ασημενια μαλλια, (εμπειρια ζωης)
ασημενια παπουτσια του jogging (κινηση)
ασημενιο αεροπλανακι (παιδικο χαμογελο)
Καληνυχτα

Blogger nikitas said...
γι αυτο εβαλα λες μια σημενια αμμουδια?

Blogger ViSta said...
ισως...:-)