days with rain and questions
ìåñåò ìå âñï÷ç êáé åñùôçóåéò
Παρασκευή, Οκτωβρίου 14, 2005
βαρεθηκα τα τελος εποχης, θα ερθει κατι καλυτερο?

φωτο του χαρη στη καλαματα

Λυπαμαι που ειμαι κλεισμενος στον εαυτο μου
Λυπαμαι που σημερα εμαθα μεσω in.gr μετα απο 6-7 μερες για τις καταστροφες και τους νεκρους στην ινδια, πακισταν, λες και γω δε ζω σ αυτο το κοσμο
Θα μου πεις και τι θα αλλαζε αν ηξερες καθε λεπτομερεια?
Τιποτα
Απλα προσθετεις στις προσευχες σου

Λυπαμαι που δε βλεπω τα πραγματα να πηγαινουν καλυτερα
Σα βοτσαλο βλεπω τον εαυτο μου σε μια παραλια του χειμωνα
Ολα σκανε πανω μου
Σα βοτσαλο εχω γινει μεσα μου
Σφιγγω τα δοντια και συνεχιζω να αντιστεκομαι και να παλευω, αλλα δε κινουμαι
γαμωτο
Απεχω απ ολα
Απεχω απο τους τοιχους που δε φτανω να γκρεμισω
Ακινητος σα πουλι αιωρουμαι

Προχθες μια γυναικα πηγε να πεθανει στα χερια μου και γω της κρατουσα τα δαχτυλα να τα ζεστανω και της χαμογελουσα, της εδωσα οξυγονο και μεσα μου ενιωθα παλι ενα τιποτα που δε μπορουσα να αγγιξω τη ψυχη της

Στειλε ενα σημαδι πως ολα θα γινουν καλυτερα
Σ ευχαριστω που τουλαχιστον δεν ειναι χειροτερα απ οτι ειναι
3 Comments:
Blogger ViSta said...
...Στειλε ενα σημαδι πως ολα θα γινουν καλυτερα
Σ ευχαριστω που τουλαχιστον δεν ειναι χειροτερα απ οτι ειναι...

To ξέρω δεν απευθήνεσαι σε μένα, αλλά η ζωή συνεχίζεται για εμάς όσο αναπνέουμε. Και φέρνει στην πορεία της (χωρίς να το ξέρει, χωρίς σκοπό και αιτιολογία) καινούργιες καταστάσεις. Μερικές καλύτερες, άλλες χειρότερες. Αν αντέξουμε τις δύσκολες, θα καταφέρουμε να ζήσουμε και τις ευχάριστες. Κουράγιο και όπως λές και έσυ...
θα μπορούσε να ήταν και χειρότερο το παρόν.
Ευχομαι να σου λέει κάτι το συγκεκριμμένο σχόλειο... Κουράγιο, η ζωή είναι κίνηση και όχι αντίσταση.

Anonymous Ανώνυμος said...
anoike ta matia sou ston ilio
to simadi pou se xtypa...
ase na sou zestanei tin plati magoulh

Blogger x said...
έλα!
ξέρεις πως όλα θα γίνουν καλύτερα. πάντα γίνονται, αλλά καμιά φορά αργούν λίγο.