days with rain and questions
ìåñåò ìå âñï÷ç êáé åñùôçóåéò
Σάββατο, Οκτωβρίου 01, 2005
το μιξερ

(κολαζ μου σε φωτο των TXC, νομιζω 4 χρονια πριν)

Οταν τα πραγματα ξεραινονται γυρω, η μουσικη ειναι η μονη αγκαλια
Τον τελευταιο καιρο κανω κατι που με εκνευριζε οταν το εκαναν οι φιλοι μου: στο ιδιο folder ακουω εντελως διαφορετικα πραγματα, πραγματα που τα κουβαλαω μαζι στο κινητο και μετα τ ακουω και στη δουλεια.
Στο μιξερ εχω βαλει:
cocoRosie, τζενη βανου, antony and the johnsons, τσανακλιδου, royksopp, στερεο νοβα, bjork, aphex twin, κυπουργο, everything but the girl, μητροπανο, four tet, μαρθα φριτζιλα, nancy Sinatra, swayzak, massive attack, ελενη κουμιωτη, θαναση παπακωνσταντινου, αλκινοο, sade, KOOP, Νταντωνακη, jeff miles, miss kittin, TXC, chris Isaak, διαφανα κρινα, ονειροπαγιδα, παυλιδη, midwest product, Manitoba, thievery cooperation, πασπαλα, συλαιου, .......ethnic και jazz….
..........

για την ωρα δεν εχω παθει τιποτα, στην επομενη στροφη ομως θα βαλω και βανδη και τερλεγκα...
4 Comments:
Blogger Παπαρούνα said...
:D
Δικός μας είσαι!

Blogger Rainman said...
Όταν αρχίσεις τη Βανδή σε παρακαλώ ειδοποίησέ με να σου στείλω φάρμακα και λίγο kokoretsi :))))))

Blogger ilias n. said...
στον Caribou την Πέμπτη στο Bios ήσουν; Έδωσε ρέστα...

Blogger Ioulita said...
Γουστάρω αφάνταστα Τερλέγκα!
"Όλα τα όνειρα που κάναμε εμείς, τα έκανες συντρίμια με τη μία,
εγώ σου έδωσα το γέλιο μιας ζωής, κι εσύ μια άψυχη φωτογραφία"