days with rain and questions
ìåñåò ìå âñï÷ç êáé åñùôçóåéò
Σάββατο, Οκτωβρίου 15, 2005
Πανε 10 χρονια που ανεβηκα μ ενα αργο τρενο στη θεσσαλονικη που ταξιδευε ολη τη νυχτα και χαλασε και κανα 4 φορες
Φτασαμε μετα απο 11 ωρες σχεδον
Βρωμικοι και εξαντλημενοι
Βρεθηκαμε παραπατωντας στο βαρδαρη, στη πιο ασχημη ισως περιοχη της πολης
Κι ομως εγω ενιωθα πως ημουν σπιτι μου απο τη πρωτη στιγμη

Σημερα ενιωσα το ιδιο για μια αλλη πολη, το Bath
Πηγαμε για κατι εξετασεις στο πανεπιστημιο και μπηκαμε στη πολη απο τον Α4
Ζαλιστηκα οταν απο τη κορυφη του βουνου αντικρυσα τοση ομορφια
Ειχε λιακαδα και στους λοφους επεφτε απαλη ομιχλη, στα παλια κτιρια ελαμπαν τα τζαμια και ο κοσμος ηταν ξεχυμενος στα παρκα και στα πλακοστρωτα, πανω και κατω απο τα πεσμενα φυλλα των δεντρων



στο bath σημερα


Σταυρωσα τα χερια πισω απ το κεφαλι και ειπα: σ ευχαριστω θεε μου που υπαρχει ακομα τοση ομορφια στο κοσμο
12 Comments:
Blogger x said...
Σε καταλαβαίνω απόλυτα. Το ίδιο ακριβώς συναίσθημα "τώρα είμαι σπίτι" το ένιωσα όταν κατέβηκα από το αεροπλάνο στο Εδιμβούργο. Δεν είχα δει ακόμη τίποτα, αλλά τον υπόλοιπο καιρό που έμεινα εκεί δικαιώθηκα. Κι ακόμη μου λείπει, και το βλέπω στον ύπνο μου.
Σπίτι είναι εκεί που νιώθεις φίλος.

Blogger nikitas said...
ναι...
σπιτι ειναι εκει που μας αγαπανε και δε μας λενε ψεμματα

Blogger ci said...
Υπάρχουν πόλεις που μας διώχνουν κι άλλες που μας καλοδέχονται - γι' αυτό και μερικές φορές ίσως πρέπει να βγούμε να ψάξουμε λίγο για τα σημάδια, αλλά αξίζει τον κόπο!!

Blogger ViSta said...
Τι περίεργο, ακριβως αυτό σκεφτόμουν εχθές βλεποντας την περιοχή που ζούμε στα φώτα της νύχτας οδηγώντας. Ότι χαίρομαι που επιστρέφω στο σπίτι μου! Ναι μεν επιθυμώ την Ελλάδα και ηρεμώ απόλυτα στη Πάτμο, αλλά εδώ ειναι πλέον το σπίτι, η ζωή μου. Και ειμαι πολύ ευχαριστημένη με αυτό που έχω εδώ.
Χαίρομαι που βλέπεις την ομορφιά τριγύρω σου. Να εισαι πάντα καλά.

Anonymous Ανώνυμος said...
Τελικά, μόνο εγώ ζω την υπέρτατη τύχη.

Να ζω εκεί που νιώθω ζεστά. Εκεί που δε μου λένε ψέμματα, με αγαπάνε, αγαπάω, πονάω, νοιάζομαι.

Ηome is.. εκεί που δε θέλεις να βγεις έξω, να ξεφαντώσεις, να μερακλώσεις.

Ηome is... εκεί που νιώθεις βολική την καρδούλα σου.

Ψεμματα;

Blogger nikitas said...
oxi jul
alitheia einai

Blogger Ioulita said...
Η Αγγλία έχει κάτι που σε κάνει ή να την αγαπήσεις ή να τη μισήσεις. Τόσο ακραίο.
Εγώ όταν ήμουν ήθελα να φύγω, κι όταν έφευγα ήθελα να γυρίσω..

Blogger m.hulot said...
γειά σου νικήτα!
στείλε μου ένα mail, έχω κάτι να σου προτείνω. it might interest you...[+]

Blogger nikitas said...
ma pos na sou steilo mail, afou den exeis profile?

Blogger m.hulot said...
m.hulot@tranzistor.gr
[+]

Blogger Sadie said...
Na ikseres poso se zileyw... Kalimera!

Blogger Ναταλία said...
Κατά λάθος βρέθηκα εδώ...
Δεν θυμάμαι από που ξεκίνησα....
Σε διάβασα όμως... Δεν είχα κάτι να γράψω, αντάξιο των όσων έχεις γράψει εσύ, ούτε ένα απλό σχόλιο μπόρεσα να κάνω γιατί απλά ήταν ανούσια τα όσα ξεκίνησα και τα έσβησα.

Χαίρομαι όμως αγαπητέ Νικήτα που έχεις κάπου να πας που δεν σου λένε ψέμματα....

Που έχεις ένα σπίτι....