days with rain and questions
ìåñåò ìå âñï÷ç êáé åñùôçóåéò
Τρίτη, Σεπτεμβρίου 27, 2005
το πε ο γιατρος, το πε ο θεος

Photomanipulation 2003

Η Μαρια προσπαθουσε να ανοιξει ενα υγρο απορρυπαντικο που εκτοξευτηκε τελικα πανω της
Στο νοσοκομειο ειπαν δυο εβδομαδες ξεκουραση
Το διαλυμα ηταν αλκαλικο
Εγκαυματα στον αμφιβληστοειδη
Και στα δυο ματια

Ο Χοσε με ξυπνησε τεσσερις το πρωι κλαιγοντας
Σκοτωθηκε ο αδερφος μου, μου πε, ο μικρος μου αδερφος
Εψαχνε τον αλλο του αδερφο που ειναι καπου στη Ροδο να τον ειδοποιησει
Τηλεφωνουσε σ ενα κινητο που του χε δωσει
Του μιλουσαν ακαταλλαβιστικα και του το εκλειναν
Μου εδωσε το νουμερο
Ξυπνησα μια γυναικα
Της εξηγησα, της ζητησα συγνωμη,
Λαθος, ειπε
Λαθος ειπα

Το απογευμα στο τραπεζι, ο Χοσε να κλαιει μιλωντας στο κινητο με τη μανα του, η Μαρια να μου λεει δεν αντεχω και γω να της λεω μη κλαις, δε πρεπει ειπαν οι γιατροι να κλαις...(λες και το ξεραν)
2 Comments:
Blogger mindstripper said...
θα το πει κι ο χρόνος... τί να πω...

:-(((

Anonymous Ανώνυμος said...
Prospathoysa na se parw nwritera alla akoyw ayto to gamhmemeno toyttoyttoyt... Elpizw na eisai kala. Eimaste oloi edw kai eimaste dynatoi. Alhtheia. Ki esy.