days with rain and questions
ìåñåò ìå âñï÷ç êáé åñùôçóåéò
Κυριακή, Ιουνίου 12, 2005
i grammi athina-thessaloniki me to treno exei afisei pano mou aneksitila simadia
(gamo ta intercity e?-to taxitero tis europis ktl-as gelasoume gia na mi klapsoume):

1) I diplani kiria me ta gualia presbiopeias kolimena stin akri tis mitis, ton 60 eton plekei me to belonaki mia dantela gia tin proika tis eggoni tis, kserete poios tis mazeue kathe 10 lepta to koubari pou tis efeuge kai eftane stin alli akri tou bagoniou...?
2) Sti thesi tou parathirou kathete enas tipos- pou itan I thesi mou, mou leei exo kleistofobia, leo entaksei kai kathomai sti thesi tou diadromou-sti thesi tou diladi. Katevazei to trapezaki, bazei ixeiakia kai arxizoun ta mplimplikia- mou leei sorry de tha to fiso poli- oraia leo mesa mou gia na koimithoume kai ligo, meta mou leei: akous trance? S aresei? Leo nai. Mou leei: emena poli kai m aresei kai na ntunomai trance. Ego den katalaba, kai sinexizei: ama me deis eimai koukla.
Egkefaliko ego (ennouse trans). Molis malista tou eipa pos spoudazo iatriko epaggelma arxisan oi erotiseis kai I koubenta eixe poli plaka. Eniotha pos imoun sto erotodikio. O typos itan eksipnos, katholou thiliprepis, me koultoura kai pono.
3) Mia alli fora erxetai mia kiria prin ksekinisei to treno kai mou leei: kirie tha mporesete na prosexete ligo to gio mou, pou einai 17 xronon kai pou taksideuei proti fora monos tou? Ti na po kai go? Entaksei leo. Kai ti blepo? Ena gomari 2 metra 200kila. Kathete dipla mou me ena sak-vouage kai arxizei na troei se oli ti diadromi. Einai afantasto to poso enoxlitiko einai na akous kapoion na troei toses ores ta pio megala home-made santouits kai ekler pou exo dei pote kai kathe ligo na girizei kai na sou leei me gemato stoma: thes? Ligisa kapoia stigmi leo as pao na katso allou. Kai ekei pou pao o papous katebazei to trapezaki kai arxizei na sigopsithirizei ta euaggelia. Fisika ksanagirisa sto laimargo paidi pou konteuan ta trimata na ton skepasoun.
4) Se ena taksidi eixa tromaksei giati kathomoun me ena tzanki pou itan idi mastouromenos kai sti diadromi olo kai kati epairne. Koimotan, ksipnage, fonaze mesa sto afti mou, fonaze se olo to kosmo, elega tora tha bgalei to sougia na me sfaksei me tis kriseis tou
5) kai i teleutaia istoria gia simera: sto statmo thessalonikis perimeno to treno mou, kathomai s ena apo ta pagkakia, erxetai enas tipakos kai kathetai dipla mou-leo mesa mou tin patises nikita pali, oloi oi treloi s esena, apo poio psixiatreio arage na to eskase autos?- adeios o stathmos- polles adeies theseis kai autos na rthei na katsei dipla mou?
anameno tin erotisi-ekkinisi- pernoun 5 lepta kai mou leei me xamogelo: exeis fotia?
tou dino entelos anekfrasta
arxisei na mou mila: filarako simera efiga apo to psixiatreio kai pao na do tous dikous mou meta apo 6 mines nosileias...
kokkalo ego
de milisa katholou
mallon den iksere grammata- me xamogelo mou leei: poio treno paei ...?
tou deixno
mou pianei to xeri
s euxaristo kai xarika poli gia ti gnorimia, mou leei
de prolaba na miliso kai arxise na trexei gia to treno tou

na moun s ena treno me olous autous kai allous tosous
:)
3 Comments:
Blogger Rainman said...
Μια φορά που πήγαινα Θεσ/νίκη με το περιβόητο τρένο, προς μεγάλη μου έκπληξη μας μοίρασαν φαγητό ?!!?!!! Πρώτη φορά μου συνέβει αυτό. Σε ασημένια κουτάκια (σαν κι αυτά που βάζουν το φαγητό τα delivery) κάτι τεράστια κομμάτια μουσακά !!! Καθόμουν στα αντικριστά καθίσματα που δεν έχουν τραπεζάκια και καθώς οι απέναντί μου προσπαθούσαν να βολέψουν το φαγητό πάνω στα πόδια τους !!! εγώ με τρόμο φανταζόμουν το τρένο να φρενάρει απότομα και να εκτοξεύονται όλοι οι μουσακάδες παντού. Αυτό το ταξίδι θα μου μείνει αξέχαστο. Σε όσους το έχω πει κανείς δεν με πιστεύει, μου λένε ότι με πήρε ο ύπνος στο τρένο και το είδα σε όνειρο...

Blogger Old Boy said...
Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια. Εξαιρετικές -τουλάχιστον- οι φωτογραφίες σου.

Blogger Κωστής said...
Ομολογώ ότι στην Ελλάδα δεν έχω ταξιδέψει με τρένο...

Αλλά στην Αγγλία....

Νομίζω ότι ξέρεις για τι ιστορίες τρέλας μιλάμε ;) !!

PS: Τρομερές οι φωτογραφίες...Keep up