days with rain and questions
ìåñåò ìå âñï÷ç êáé åñùôçóåéò
Δευτέρα, Μαρτίου 21, 2005
Απο τη μια ακρη του δωματιου ως την αλλη το φως μπαινει και πλανιεται οπως οι νοικοκυρες σ ενα σουπερ-μαρκετ,
ασκοπα,
αβιαστα,
αναποτελεσματικα.
A fake light
Τρυφερο κρεας
Μαραμενα φυτα
Η περιπλανωμενη (συμφωνα με το Ι ΤΖΙΓΚ) ευη λεει αγαπα την Ητια την κλαιουσα
Τα κλαδια της ακουμπανε στο ποταμι και πνιγονται
Η Marianne faithful ζει without any faith
Τρενα που αργουν ολως τυχαιως
Τα Τρενα μας που πηραν φωτια
Κατεβειτε λεει ο σταθμαρχης ψαξτε για αλλο
Ο νικηφορος εμμενει σ ενα πολυχρωμο καπελακι που κρυβει εναν ηλιο απο κατω του
The mystery of love is you της λεει
Η αμυγδαλια εξω απ το σπιτι ετοιμαζεται να χαμογελασει
Ξαπλωνω στο κορμο της και μου ριχνει τα πεταλα της
Τα δαχτυλα μου γινονται κεφαλια σαλιγκαριων
Αγγιξτε τις κεραιες μου
Δε φοβαμαι
Bang bang

ΥΓ ουτε σημερα ειχα νεα σου


Ομως τα νεα της γης φτανουν απο τα βαθη της ανασας μου
Καπνος
Καινε τα γονατα μου
Καποιος ριχνει μελι στο χιονι μου
O moby ηρθε και ειναι γεναιοδωρος
γεμισε πουλια τον ουρανο ενος hotel
Ανεβαινω στη ταρατσα και πηδαω μεσα στο κενο τους

Ας ή Αν ξημερωσουν πιο ομορφες μερες παρακαλω